niedziela, 15 listopada 2009

Ced Cara OOAK repaint




No i wkroczyłam w trzeci wymiar. Nabyłam 19-calową lalkę CED po repaincie, bardzo udanym zresztą. Mold Cary podobał mi się od dawna i kiedy byłam już zdecydowana na tę wielkość chciałam aby to była właśnie Cara ale nawet w najpiękniejszych snach nie myślałam że będzie to taka piękność. Udało mi się ją nabyć. Moja cierpliwość została wynagrodzona. Mimo że Cedki są obrazem dość dojrzałych kobiet to moja Cara wygląda dość młodo. Próbowałam wielu peruk dla niej ale w tej czarnej w której do mnie przyjechała wygląda idealnie: młodo, pięknie i dostojnie. Jeszcze tylko coś trzeba dla niej uszyć bo ta przyciasnawa czerwona sukienka niezbyt dobrze się prezentuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Poświęcam ten blog mojej na nowo odkrytej pasji jaką jest tworzenie ubrań dla lalek Barbie, Fashion Royalty i 16-tek Tonnera. Znajdziecie tutaj jedynie moje własne zdjęcia uszytych przeze mnie i wg mojego projektu ubranek i biżuterii. Czasem pomysły czerpię z sieci, ale stanowi to jedynie dla mnie inspirację. Ubranka rzadko szyte są z formy i wykonywane są bardzo spontanicznie, tzn. efekt końcowy jest zupełnie inny niż założony na początku. Szycie traktuję jako hobby i sposób na spędzenie wolnego czasu. Znajdą się tu również zdjęcia moich lalek ale głównie skupiam się na kreacjach. Należę do Polskiego Forum Kolekcjonerów Lalek DOLLPLAZA