poniedziałek, 31 sierpnia 2009

4 razy … - zabawa zupełnie nie lalkowa

Miluszko – odrobiona zaległa praca domowa.

4 miejsca, w których mieszkałam:
- 4* to samo od urodzenia
4 miejsca, do których lubię wracać:
- Kołobrzeg
- Szklarska Poręba
- Zakopane
- Świnoujście

4 ulubione potrawy:
- lody
- czekolada
- makarony w każdej postaci na słono
- ryż

Nie znoszę:
- salceson
- zupa owocowa
- surowe mięso i surowe ryby
- i wszystko co kwaśne
4 pasje:
- szycie
- lalki
- mocna muzyka
- mocne kino
4 miejsca, które zwiedziłabym mając taką możliwość:
- Chiny
- Skandynawia
- Alaska
- Nigerię

4 programy/seriale, które lubię:
- CSI NY
- Gotowe na Wszystko
- Kości
- Idol
4 miejsca pracy:
- w czasie szkoły – szwalnia
- chwilę po szkole – bazar na przejściu granicznym
- firma produkcyjna/Księgowość
- i na razie tyle…

4 rzeczy, które chciałabym zrobić/przeżyć:
- wychować syna na uczciwego i dobrego człowieka
- znaleźć się za kulisami koncertu rockowego
- wyjaśnić pewne niedomówienia z przeszłości
- mieć swoje 5 minut
4 ulubione filmy:
- 60 sekund
- Królowa Potępionych
- Ring
- Zmierzch

4 ulubionych wykonawców:
- Paradise Lost
- Metallica
- Linki Park
- Alice Cooper
4 rzeczy, które sprawdzam po wejściu do internetu:
- gmail
- blog
- forum lalkowe
- aukcje

4 ulubione książki
- Dolores Claiborne
- Księga krwi
- Dzwon Śmierci
- Demony Normandii

I tak sobie pomyślałam że skoro już tyle czasu minęło to nikogo nie wezwę do odpowiedzi dodatkowo z okazji ostatniego dnia wakacji…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Poświęcam ten blog mojej na nowo odkrytej pasji jaką jest tworzenie ubrań dla lalek Barbie, Fashion Royalty i 16-tek Tonnera. Znajdziecie tutaj jedynie moje własne zdjęcia uszytych przeze mnie i wg mojego projektu ubranek i biżuterii. Czasem pomysły czerpię z sieci, ale stanowi to jedynie dla mnie inspirację. Ubranka rzadko szyte są z formy i wykonywane są bardzo spontanicznie, tzn. efekt końcowy jest zupełnie inny niż założony na początku. Szycie traktuję jako hobby i sposób na spędzenie wolnego czasu. Znajdą się tu również zdjęcia moich lalek ale głównie skupiam się na kreacjach. Należę do Polskiego Forum Kolekcjonerów Lalek DOLLPLAZA