niedziela, 31 maja 2009

I ja też dostałam nagrodę za fajny blog

Ogromne podziękowania dla Michelle za umieszczenie mnie w piątce fajnych blogów. Zgodnie z zasadą ja również wskażę pięć i napewno będą one lalkowe:
Michelle - za wielostronną zdolność chyba do wszystkiego i za super blog o domkach, lalkach i za super pomysły.
Bogna - za piękne zdjęcia, za podsyłanie nowości o lalkach i za pomoc w wirtualnym świecie.
erynnis_tages - za ogromną lalkową wiedzę i drogocenne porady
Miluszka - za chęci do tworzenia ubranek, domków, i za śmieszne komentarze.
i ostatni który chciałabym dać dwóm blogom ale muszę wybrać jeden:
Loreen - również za ciekawe rzeczy których dowiedziałam się właśnie z jej blogu.
I moje wyróżnienie:
Gabi-5mates - za pierwszy blog o lalkach który zobaczyłam i oczywiście za tworzenie ubranek.

A te piwonie z mojego ogródka są dla Was i dla wszystkich lalkowo zakręconych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Poświęcam ten blog mojej na nowo odkrytej pasji jaką jest tworzenie ubrań dla lalek Barbie, Fashion Royalty i 16-tek Tonnera. Znajdziecie tutaj jedynie moje własne zdjęcia uszytych przeze mnie i wg mojego projektu ubranek i biżuterii. Czasem pomysły czerpię z sieci, ale stanowi to jedynie dla mnie inspirację. Ubranka rzadko szyte są z formy i wykonywane są bardzo spontanicznie, tzn. efekt końcowy jest zupełnie inny niż założony na początku. Szycie traktuję jako hobby i sposób na spędzenie wolnego czasu. Znajdą się tu również zdjęcia moich lalek ale głównie skupiam się na kreacjach. Należę do Polskiego Forum Kolekcjonerów Lalek DOLLPLAZA